Daphne's Adventures

 
Daily Doses:
Currently Reading:
Good For My Eyes:

Sydney Opera House
To Name A Few:
Blogs About Books:
Awesome Authors:
Good For My Ears:
When I Have Time:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

24 - Fox

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Beauty and the Geek - CW

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Lost - ABC

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Family Guy - Fox

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

The Simpsons - Fox

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I Love Lucy - Fox

Close call
Wednesday, April 04, 2007

Man, I almost had a heart attack just now. I was just sitting here minding my business, when my mom comes in and goes "oh by the way I borrowed one of your books." Okay, my first thought was oh crap did I leave one of my erotic books on the top of the piles? I asked her which one she borrowed, and it ended up being some random non-romance book I've never read. Thank GOD!

That kinda made me think ya know. What if my mom DID really rummage through my things and start reading my books? I mean, I'm not THAT worried about some of my romance collections because a) I know my mom used to read that stuff way back when; and b) she would never even pick up the paranormal vampire ones. What worries me are my recent acquisitions of... well, erotic books. LOL, there I said it. But I like to refer to them as cookbooks. Anyhoo, these cookbooks... omg, if my mom ever saw them, my ass would be grass.

I've never really had any shame reading romance books, but I think I'm feeling guilty about the cookbooks. I think this was a sign, like a warning. The next time I might not get so lucky. So what to do what to do? I know! After I finish reading the cookbooks, I'll just ship them to Holly and she can be the keeper of the cookbooks. =)

Labels:

posted by Daphne @ 10:14 PM  
11 Comments:
  • At 10:46 AM, Blogger Holly said…

    Cryin all night in a bucket! Why is it ok for ME to have the cookbooks but not you? I swear, between you and Ween MM is going to think I'm the biggest perv since time began.

    Although...that could work in my favor.

    Ok, ship them over. :P

     
  • At 10:00 PM, Blogger Mormishmom said…

    Girl, are you loving New Moon? Did you read Twilight? Did you know Eclipse comes out in August? Are you in love with Edward like I am? Shhh . . . don't tell Will:)

     
  • At 10:00 PM, Blogger Mormishmom said…

    PS Did you know the author is Mormon like me?

     
  • At 6:41 PM, Blogger Daphne said…

    Holly.. you already ARE the biggest perv since time began. Who do you think I learned it all from? =)

    Mormish~ Hi sweetie. Of course I read Twilight! gobbled that book up in like two days! The girls fight over Edward all the time. I love him. I want him. Haha. And don't worry, I won't tell Will because I totally understand your love for him too! haha. I'm liking new moon so far, not as much as Twilight right now b/c ****SPOILER AHEAD SO DON'T READ IF YOU HAVEN'T READ IT**** I'm mad that Edward left. It's so depressing. But hopefully it picks up.

    And yes, I did read about the author in the back and I pretty much guessed she was a LDS. I think that's why I like the book so much, it's different from my normal romance books. It's still a love story but still pure and honest. First time for me reading a young adult book. I think it won't be the last either.

     
  • At 7:04 PM, Blogger Mormishmom said…

    Just keep reading, just keep reading:) I want one of the fan club t-shirts http://www.twilightteez.com/product_info.php?products_id=29 but then I'd feel like a total teeny bopper and when you're almost 30 that's lame:) I still might get one, once I drop all this baby weight. I'm down 25 lbs!!!

     
  • At 10:03 PM, Blogger Daphne said…

    OMG thanks for that link! I'm soooo buying one of these shirts. Seriously. Sooooo.... now you can get one and not feel bad. Come on let's do it! And woa, you're down 25 lbs? wow! That's awesome. I'm trying to tone down too, getting ready for the summer. Eek!

    Okay, so you know as soon as I'm done reading New Moon I'm going to message you. So be ready!

     
  • At 12:15 PM, Blogger Dylan said…

    LOL, hey Daphne, look it's Sin on your sidebar....hahahahaha...

    So you're still not done with New Moon yet? I totally understand because I was depressed in that book too, SM totally knows how to depress a sister, huh? I love it though. It gets better at the end and then we just have like a 4 month wait for Eclipse, woo hoo, I can't wait for that.

    I heart Edward. A LOT.

     
  • At 12:16 PM, Blogger Dylan said…

    Oh and I felt really bad about the cookbooks too, I got rid of mine and I didn't even read them...don't shoot me Holly. haha.

     
  • At 1:44 PM, Blogger Holly said…

    You got rid of them, Dee? LOLOL that's hecka funny.

    I think I need to stop reading them. It's getting to the point now where they don't even phase me, which is just sad.

    I didn't know SM was LDS. That's very interesting. I loved both books and can't wait for Eclipse. I want Midnight Sun more than anything, though. *Sigh*

     
  • At 11:05 PM, Blogger Mormishmom said…

    I want Midnight Sun too! I wish a publisher would support her so she could just finish it already. Yea! I'm so glad you want a t-shirt too. I'm going to have to get one too so Will can make fun of us both. We need a countdown to Eclipse!

     
  • At 7:00 PM, Blogger Jazz said…

    LMAO! You know what? I torture my mom with the fact that I read erotic books. lol. Yup, I tell her 'what? I'm married I can read about sex. It's not a sin.' lol. She turns all red. BUT if I weren't (married) I would soooooo hide it from my mom. lol. She would kill me. But then she thinks my regular romance books are 'smut'. lol. That's my mom for ya.

     
Post a Comment
<< Home
 
Who Is Daphne?

Name: Daphne
Home: California, United States
About Me: I love to read, especially romance books. I love to play, especially computer games and puzzles. I love to dance, especially lindy hop. I love my family and friends.
See my complete profile
Blogroll Me!
Other Romance Readers:
Well Hello There

Further Dissection
Other Cool Cats:
Other Obsessions:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

YTMD

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sudoku

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Swing Dancing

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Gaming

Previous Post
Archives
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

© 2005 Daphne's Adventures Template by Isnaini Dot Com and all posts and other content by Daphne unless otherwise mentioned